vineri, 1 octombrie 2010

Obosita.Inca nu am ajuns cu Basse imi parc.Imi e mila de el.A inceput sa fie el cel care are grija de mine.Zilele cind sint dupaameaza la munca imi permit luxul sa mai lenevesc o juma de ora in pat,in timp ce Basse si tati de Basse pregatesc cafeaua si se uita la desene.Basse vine tropa-tropa,ii aud pasii mici si repezi cum fug si vine sa-mi spuna ca e gata cafeaua.

Ieri ma plingeam ca nu e buna cafeaua..nu stiu ce a facut tati de Basse cu ea,si Basse intelept imi spune ca poate e prea multa frisca in cafea.Ce le mai stie..
Pe urma cind ma trezesc vine si imi spune ca i-a fost dor de mine si ma intreaba cum am dormit.Toate astea ar trebui sa i le spun eu..dar sint epuizata si fizic si psihic.Parca nici nu am avut concediu.Doar pozele imi confirma astea si ma intreb daca nu cumva am visat.

MI-am laut un aparat de fotografiat nou.Nu cine stie ce performant..dar abea astept sa-l incerc.Poate luni

6 comentarii:

Dan spunea...

Asa-i dupa concediu pâna reintram în normal. Pe urma... rutina...

adra_bell spunea...

sa-l stapanesti sanatoasa si sa faceti multe poze (si) in parc cu el!

Mariana spunea...

Suntem alaturi de tine cu gandul si asteptam sa probezi noul aparat Pupici

Anonim spunea...

Sa stapanesti sanatoasa noul aparat foto! Astept sa vad poze facute cu noua achizitie!
Cat despre oboseala....poate sunt si gandurile multe si stresul de vina...nu numai munca fizica!

alexdana spunea...

Sa faci cele mai frumoase poze cu aparatul! Sa il pastrezi sanatoasa si sa nu uiti sa postezi cateva poze si aici pe blog.
Cat despre oboseala asa e dupa concediu. La mine a fost de trei ani. Ma intreb cum ma voi simti.:))

mamica de Sebastian spunea...

@Domnu Dan credeam ca dupa concediu tre sa te simti in forma si nu lipsit de vlaga:)

@Andra merci..am facut deja:)

@Mariana gata si pozele:)

@Ana cred ca ai un pic de dreptate..poate e si un pic de astenie..dar nu neg ca e si multa munca..

@Waw Dana 3 ani..apoi nu ma mai duc in concediu daca e asa:))