marți, 19 octombrie 2010

Deci revin cu stiri importante pt natiunea feminina:)Ieri m-am cintari si intr-o saptamina am dat jos 1 kg.Da io cred ca e mai mult...ca prima data cind m-am cintarit era dimineata si nu mincasem nimic..ieri era ora 16 si mincasem ceva.Deci se poate cu ambitie..Dieta nu e cine stie ce grea.Se maninca 3 mese principale si 2 gustari.Dar se maninca putin.Eu nu am redus din grasimi adica nu maninc unt slab sau lapte sau ceva.Maninc normal dar mai putin.MIscare fac intre o juma de ora si o ora de mers pe jos..Asta pina la servici si inapoi in rest nu ma omor.

Si globul meu de crislat de la Facebook..mi-a zis sa o iau mai incet cu...cumparaturile..si eu care tocmai vroiam sa ies la shopping..ca deh..e vreme urita si ploua si vine IARNA :((

Na o zi buna sa aveti..Io huzurez prin casa..ma duc sa aprind si niste luminarele sa incalzesz si inveselesc atmosfera.

8 comentarii:

KaBea spunea...

Stai sa-ti fac o sugestie.Faci cumparaturile din placere si ca sa nu" dauneze" sanatatii le trimiti la noi?De acord?Eu din fericire sunt prea slaba(pe bune)si ma sacrific.Pupici.

mamica de Sebastian spunea...

@Beatrice esti o scumpa..io nu ma gindeam sa merg sa iau papa..ci ceva de pus pe mine sau prin casa:))SI ultima data cind am fost la cumparaturi am dat bani pe electronice:))

KaBea spunea...

Ce dezamagireeeeee...si eu care ma sacrificam...Pupam oricum.

Albinutza spunea...

Mult succes, stiu cat e de greu, si eu am ceva luni de cand ma chinui, eu tin hipocalorica, si mi-e bine, am slabit, dar mai vreau...te inteleg!
Vine iarna la voi?! Deja!? cumparat fac bine la creieras:D

salmi spunea...

Felicitari si la mai multe kg jos! Pupam cu drag pe toti.

Ligia spunea...

Felicitari pt reusita si la mai multe, daca iti doresti. Sa nu faci ca mine: dupa ce m-am chinuit sa slabesc cateva kilograme, nu m-am mai putut opri si am dat jos 9; acum mananc orice, sa mai pun macar doua, ca arat a copil subnutrit... :)

Hm, ce scurta a fost vara asta...

angi spunea...

Felicitari si ...nu te lasa!:)

Anonim spunea...

Felicitari! Bafta in continuare si ambitie dusa la maxim! :))