marți, 12 octombrie 2010

Baquette




Azi am fost libera si bineinteles ca m-a apucat febra bucatariei in loc sa ma odihnesc..Am facut baquette si melcisori cu scortisoara care au iesit foarte bune.Sint favoritele lui Basse si tati de Basse.

In rest nu prea multe noutati la noi.A venit frigul sint minus noaptea deja la noi deci ne pregatim de iarna.Dimineata nu putem pleca de acasa fara esarfe si manusi,plus reflectorizante ca se lumineaza doar pe la 7.

Vreo 10 colege am hotarit sa ingepem un regim cu puncte.Adica ai voie sa maninci x puncte de mincare pe zi..in functie de greutate si inaltime.Am hotarit sa pierdem 10 la suta din greutatea actuala pina la Craciun.Poate asa ma mobilizez si eu sa scapt de kg in plus...Ca si suport si motivatie ne vom intilni in fiecare joi si ne vom cintari si vom schimba impresii.Regimul nu mi se pare greu..caci poti minca mincare gatita normal dar in cantitati mai mici si fructe si legume la greu plus lactatele care sint slabiciunea mea.

8 comentarii:

Katja - stapana de Athos spunea...

Mmm, ce bine arata baghetele alea! Mi-ai facut pofta.

Cum adica regim pe puncte? E prima oara cand aud asa ceva... Sper insa sa tina si sa te tina si pana la Craciun sa atingi scopul, chiar si mai mult! :)

angi spunea...

Asa am reusit sa mai dau si eu jos din Kg,am mancat mai putin,iar fructe,legume si lactate ...cate am vrut.
Dupa ora 6 nu mai mananc.Beau doar apa.
Succes!!!

Dan spunea...

Cel mai bine ar fi sa va întâlniti IN FIECARE JOI si sa mergeti la o sala!

Anonim spunea...

Baghetele arata apetisant...yummy! :)
Spor la dieta! Ce fel de fainoase ai voie in dieta?care este regula stricta , in afara reducerii cantitatii de mancare?

KaBea spunea...

Chiar e nevoie de dieta?Iar chestia cu punctele e chestie suedeza?Stiu ca ei au tot felul de chestii ciudate fata de noi(fratele meu locuieste acolo).Bagheta asteptam sa o servim.Succes cu dieta.

Concurs Invisible spunea...

Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!

mamica de Sebastian spunea...

@cata adica fiecare aliment are puncte:))Deja e o saptamina si merge foarte bine..

@Angi merci mult..sa vedem rezultatul..

@Domnul Dan..vise..nu mai ajungem la sala..

@Ana..cum am mai spus fiecare aliment are un numar de puncte...Fainoase poti minca de care vrei..dar preferabil cele mai slabe:)

@Beatrice bun venit la noi pe blog.De dieta e maaaaaaaaaare nevoie:))Si regimul asta cred ca vine din America..dar a prins mare priza si la suedezi.

mamica de Sebastian spunea...

@Ana paste fainoase din faina integrala..ca mi-am adus aminte cum se zice pe romaneste:))))