marți, 26 octombrie 2010









Duminica am fost cu BAsse la vesnicul Leos Lekland..un loc de joaca inchis pt copii unde au de toate.Tobogane,biciclete,cataratori,saltele pt sarit,mingi mari si mici.L-am dus ca altfel ne toca nervii si mie si lu tati de Basse.Si presimt ca acolo o sa ne petrecem toata iarna.Pt parinti este loc unde poti bea linistit o cafea,daca ai copii mai mari si se pot juca singur.Sint din loc in loc canapele pe care poti sa te odihnesti.Eu personal..am citit asa ca ne-am relaxat.Tati de Basse mai mai sa adoarma:)
Dupa 4 ore pe acolo am venit acasa si Basse a cazut seara frint.E un loc unde copii isi consuma energia la maxim..si nici nu e scump deloc.



Si azi e marti si e frig si stau la gura sobei..si sint libera.M-am trezit de dimineata cu o durere de cap si am decretat ca azi nu fac nimic..decit pierd timpul.Dar e aproape ora 12 si deja am furnici undeva:).
M-am hotarit ca sint melancolica si ascult muzica pe masura..o sa-i fac lu Basse poate niste clatite si macaroane in forma de McQuin cu sås bolognez..

9 comentarii:

KaBea spunea...

Incep sa ma enervez.Parca am trai(e parca)in alta lume.Ce locuri de joaca frumoase si la noi nici nu-ti vine sa mai mergi din multe motive.Incerc sa ne teleportam sa vedem daca ne iese.Multi pupici.

mirela c spunea...

Hai sa nu mai denigram atat de mult Romania asta.
Avem si noi locuri la fel de frumoase si distractive si chiar cu supraveghere pt. copii mici de 2 ani .
Decat sa ne plangem toata ziua mai bine am arata cate ceva din locurile frumoase in tarisoara asta sarmana.

KaBea spunea...

Mirela,imi pare rau dar n-am nici cea mai mica intentie de a denigra tara noastra,insa pe unde stau eu nu avem asa ceva dupa stiinta mea.As arata daca ar exista,nu m-ar retine absolut nimic.O zi frumoasa si tie.

angi spunea...

Un loc super de joaca pentru cei mici si odihna pentru cei mari.
Puteti repeta experienta.Toata lumea va fi multumita!

BB la Bord - Blog pentru parinti spunea...

Ce frumos mod ati gasit sa impacati ambele generatii: si pustiul si parintii! Tare faine pozele. Te pup.

mamica de Sebastian spunea...

@beatrice vorba Mirelei cred ca sint si in ro asa ceva..Voi aveti mollurile:))

@Angi cu siguranta acolo vom petrece o parte din weekend...

@BB la bord..multumim si va pupam si noi

ghiocel07 spunea...

Foarte frumos. Poate sunt si in Romania dar in orasele mari. Consider ca toti copiii merita ceva mai bun. Eu intotdeauna promovez cand am ce, o fac chiar cu mandrie si bucurie.

LiaLia spunea...

Hej, Florina! Mă bucur tare mult că ai spart gheața tu :) Și eu îți știu poveștile, dar uite că până acum nu am îndrăznit să-ți scriu :) Văd că s-a creat o mică discuție aici. Uite, eu sunt de o săptămână în Stockholm și acasă în București am o nepoțică de 4 ani cu care ieșeam destul de mult. Pot spune că primul impact aici ăsta a fost: cât de bine e să fii copil în suedia! Am fost la școala și grădinița fetițelor prietenei mele de aici și am rămas impresionată de modul în care se joacă, lucrează, se implică, învață copilașii aici. Câte locuri de joacă, spații pentru ei, pentru creativitatea și energia lor. În București mergeam la câte un mall. Aveam unde să o dau pe Mara în diverse chestii, dar pe de-o parte și costau foarte mult, și erau destul de neîncăpătoare pentru câți copii ar fi vrut să se joace. În rest, la grădiniță (care nu e una de fițe) ies în curte unde au un topogan și câteva leagăne, dar le cam lipsesc jocurile alea care să le pună creierașul la lucru, iar la mine în cartier aveam un părculeț cu un topgan și 2 leagăne unde se adunau toate mămicile din cartier cu minim 6-8 copii tot timpul. A accepta că în ceea ce privește copiii și bătrânii suedezii sunt depaaaaarte de noi, nu cred că înseamnă că ne denigrăm țara.
Te pupez și îți mulțumesc de vizită și sper să vorbim mai des! Toate bune!

mamica de Sebastian spunea...

@Lia bun venit la noi pe blogg si pe taram skandinav.Am inteles ca vreti sa va stabiliti aici..deci mult succes si oricind daca ai nevoie de ajutor si daca te pot ajuta iti stau la dispozitie..Puss och kram!Mamica de Basse