duminică, 26 septembrie 2010

A venit toamna.Mda cam repede parca nici n-a fost vara asa de repede a trecut.Si o data cu ea si lumina si soarele atit cit au fost.Dimineata cind merg la munca e deja intunecos.SI azi dimineata m-am bucurat sa merg cu picioarele prin frunze cazute pe jos.Asta pt ca era duminica dimineata si oamenii cu masinile care sufla frunzele nu vin decit miine.Deci aici doar in zile ca acestea poti sa te bucuri de asa ceva..

M-am plimbat si in Oradea pe Strada Castanilor.O strada foarte draga mie.Mergeam in fiecare zi pe ea in drum spre si dinspre liceu si mai apoi spre si dinspre faculate.

Linga Strada Castanilor a fost cindva si gradinita unde am mers cind am fost copil.Si tot pe acolo er. un bar care a fost martorul primei mele iubiri.Bineinteles ca n-am mai gasit nici barul si nici iubirea,decit umbra lor.Degeaba le-am cautat caci am gasit pustiu.

Tin minte cum erau castanele pe jos si veneau copii de gradinita si le culegeau.Acum strada n-am mai recunoscut-o.Erau cladiri renovate cu tot felul de locatari in ele,sau pe alocuri era in constructie.Nici copii nu i-am vazut...decit niste adolescenti care erau foarte diferiti de cum era pe vremea mea.

Ah ca iar am devenit melancolica si m-am intors in trecut.

3 comentarii:

Mariana spunea...

Toti devenim melancolici mai ales dupa o vizita pe taramuri natale, nu mai este nimic la fel si ne-am dori sa reinvie trecutul asa cum il stiam noi. Si mie mi se parea straniu, multe schimbari, poate in bine, dar melancolia ti le aduce in gand pe cele stiute si tanjesti dupa ele.

angi spunea...

E bine sa avem amintiri frumoase! Ne mai limpezesc viata ,ne aduc zambetul pe buze!
O toamna frumoasa sa aveti!

Dan spunea...

Am avut o vacanta frumoasa si calda în România, vara întârziata de septembrie. M-am întors la ploaie si 10°, dar cu bateriile încarcate!