joi, 12 februarie 2009

Tocmai am venit de jos.Sint treaza de doua ore si Basse inca mai doarme.Stind aici pe blog si citind m-a strafurgerat un gind negru dar m-am linistit cind am mers jos.E prima oara de luni bune cind Basse doarme asa de mult .Bineinteles ca azi noapte iar a avut febra 39.4,i-am dat un antitermic si a adormit.A baut 2 pahare de apa toata noaptea.

Aici ninge marunt si linistit.Ma simt plictisita si trista.Iar nu mai vad luminita de la capatul tunelului.Degeaba e zapada si lumina.

Aseara in pat inainte sa adoarma Basse,ne-a dat cite un pupic la fiecare si ne-a urat somn ushor.Ne-a intrebat de ce-l iubim noi pe el.Pai cum sa nu-l iubim,mi s-a parut o intrebare prosteasca.I-am zis ca-l iubim ca el e Basse a lu mami si a lu tati.Va afla de ce-l iubim cind va fi mare si va avea si el copii.

Ieri am facut pe suparata.Nu i-am pus desene si nu am vorbit cu el pt ca nu vroia sa-si ia siropul de tuse.Pina la urma a vazut el ca nu merge cu mine si l-a baut.Nu a fost greu.Alta metoda nu a functionat.Degeaba i-am zis ca daca nu bea il duc la medic,degeaba i-am zis ca daca nu-l bea stam acasa si nu merge la gradi.Nimic nu l-a induplecat.

As vrea sa ies afara la zapada.Sa vedem cum se trezeste si cum se simte.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Ce antibiotic ii dai?
Mie mi se pare ca tine prea mult febra...
Daca nu-i dai...atunci e cazul, daca ii dai...atunci nu e ce trebuie...e prea slab

mamica de Sebastian spunea...

@Manole nu-i dau antibiotic ca nu m-am dus cu el la medic..Ii dau doar sirop de tuse si antitermice.Culmea e ca ziua nu are febra,doar noaptea..

Unknown spunea...

pai de obicei febra o fac doar noaptea... si fii-mea face la fel...

uite ei i-a dat un tratament pentru otita si pentru racel in general care la ea functioneaza de minune (asta dupa ce a luat antibiotice puternice vreo doua saptamani). In primul rand i-a dat aerius, care e un antialergen, antihistaminic... L-a combinat cu un secretolitic, ca sa-i dea drumul la secretiile care se tot adunau si clasica Vitamina C...

eu am fost neincrezatoare la inceput, mai ales ca eram disperata dupa atata tratament cu antibiotice, dar a dat rezultate atat de relede ca nu mi-a venit sa cred...

mamica de Sebastian spunea...

@Bogdana merci de sfat.Acum Basse s-a trezit si e mai bine.Din pacate aici trebuie sa merg la medic pt orice altceva in afara de sirop de tuse si antitermic..

alina spunea...

Antibioticele nu sunt soluția febrei, e bine că are febră, organismul luptă, sunt convinsă că oricum tu știi asta. E letargic și doarme mult din cauza oboselii organismului. Du-l totuși la doctor, nu strică!

mamica de Sebastian spunea...

@Alina da stiu,nu ma grabesc sa ma +duc cu el la medic.Oricum nici nu-mi da daca e virus.Acum e mai bine,a fost doar obosit caci nu prea a dormit asa bolnav