vineri, 27 februarie 2009

Ieri seara am fost pt prima oara singura in oras.Adica nu singura de tot ca doar nu m-am dus la agatat.Singura am mai fost eu la cumparaturi,dar am fost la un restaurant cu fostii colegi de la spital.

Ne-au invitat pe cei care nu mai lucram acolo sa ne luam adio.
Cind am plecat de acasa aveam emotii,parca mergeam la vre-o intilnire.De cind am venit aici adica aproape 7 ani am fost doar cu tati de Basse undeva.Acum aveam impresia ca insel.

A fost placut dar trist sa-mi revad colegii.E un colectiv superb si stind 2 ani impreuna ma simteam ca fac parte din familia lor.

Am primit cadou de adio,asa se procedeaza pe sectie noastra.Am primit un lantisor de argint cu o biluta pe care scrie SNÖ:)),adica zapada.

3 comentarii:

Ruxel spunea...

Foartea frumos din partea lor. La noi nu cred ca o sa vezi asa ceva. Bravo lor!

mamica de Sebastian spunea...

@Ruxi macar atit dupa cum ne-au tratat sefi.Oricum mie imi pare foarte rau ca am terminat acolo.

alina spunea...

Ce frumos! Bravo că ai ieșit și singurică, ai nevoie și de din astea. Cât privește despărțirea de foști colegi de lucru, când am plecat din țară s-au vărsat lacrimi de crocodil la firma unde lucram, me inclusive, bineînțeles. Și am primit cadou de la colegi tot așa un lănțișor, cu pandantiv, o inimioară cu topaz, piatra mea favorită, port des bijuteria și mereu mă gândesc la vremurile de atunci ...