duminică, 22 februarie 2009

Ce traznai au mai facut baietii mei


Tati de Basse si cu Basse au facut conspiratie impotriva mea.Si cum au prins kardul meu la vedere ce s-au gindit ei...

Tati de Basse i-a tot promis ca-i ia o jucarie sau ceva si vineri cind l-a luat de la gradinita au mers la un magazin de jucarii.Si Basse al meu ce isi putea dori decit o masina cu,cupa.Ca e innebunit dupa ele.Nu va spun cit a costat...dar cine era cel mai fericit...Eu am facut ca o locomotiva dar nu in fata lu Basse.Asta ne mai lipsea o masina pe senile care sapa..

Acu au adormit amindoi,frinti.Eu mai am 2 ore pina merg din nou la munca..

3 comentarii:

Andreea Badran spunea...

Si Rayan are un excavator de-asta si, la fel ca si voi, e disperat dupa el.

Anonim spunea...

cred ca bucuria de a-l vedea fericit pe basse a acoperit rapid dezamagirea ca ai uitat kardul:-))

mamica de Sebastian spunea...

@Andreea si pe mine ma dispera cu cite masini are.Acu mai vrea un camion albastru care l-a vazut la magazin..

@Luminica ai dreptate,dar parca sint prea multe:))