marți, 24 februarie 2009

Ce bine e acasa.

Dupa ce de 8 zile sint mai mult musafir in propria casa azi am liber.Si ce face omul cind e liber?A-ti ghicit.Sta pe internet,citeste blogurile ramase restante si isi bea kafeaua.

Basse s-a trezit si a zis ca vrea sa se uite la ala care a pus nenea adina la Diney.Acu se joaca cu masina cu senile,catei si nu mai stiu ce.Inca nu am mincat micul dejun si am un cos mare de rufe de spalat.Dar e abea 8:43 deci pina la noapte mai este vreme.

Ma dor toate oasele,mi-e greata si sint obosita.Asa imi trebuie daca nu am masura la munca.Fetele de la munca au zis stop,azi trebuie sa te odihnesti...

Afara se anunta friiiiiiiig si soare cu colti.

Seara ma uit cu drag la Zone Reality unde arata tot felul de minuni si una dintre ele e cu fantome sau fenomene neexplicabile..
Si tot vorbeam eu cu o colega despre fantome si lumea de dincolo imi spune ca in cladirea unde lucrez la ultimul etaj se zice ca exista fantome.Atit mi-a lipsit,cum eu sint mai slaba de inger ,seara merg ca furtuna pe acolo.Plus colegele nu vor sa mearga singure la subsol unde avem vestiarul.Eu imi las haina in birou.
Bu-hu-hu...

Si ma bintuie trecutul si mi-e dor si doare....

4 comentarii:

alina spunea...

Fă nani mult și odihnește-te!

carpeta plutitoare spunea...

Lasa draga Florina, asa sa ne fie in continuare, sa ne plangem ca muncim prea mult, decat deloc!
Esti superstitioasa?

Sofie spunea...

Si eu tot asta fac in zilele libere ... lenevesc si imi beau cafeaua bloguind ...
si am atita de munca, dar mai bine cu ea, decit fara :)

mamica de Sebastian spunea...

@Alina parca pot sa stau io linistita..

@Jenny cam ai dreptate.Nu pot sa zic ca-s superstitioasa dar cred in lumea de dincolo...

@Sofie bine ai venit la noi pe blogg.Asa e omul mereu nemultumit:))