luni, 9 februarie 2009

Am avut o noapte infernala.Basse s-a culcat ca de obicei pe la 7 si ceva,pe la 9 se trezeste sa merg linga el.Nu avea febra.Mai tirziu ma trezesc si saracul il scutura niste friguri de nu stiam ce sa fac cu el.L-am invelit cu 2 plapumi si kika lui.Abea i-a trecut.Mai incolo a facut febra,da-i supozitor Ipren,da-i apa.Sirop de tuse nu vrea sa ia.Tuseste ca din beci si nu stiu ce sa ma fac.Am sunat si la munca si la gradinita ca stam acasa.Miine trebuia sa mergem la audionom dar sun mai tirziu ca sa ne dea alt timp.
Eu sint ca o zombi.Stau cu cafeaua in fata si incerc sa ma adun.
In continuare avem zapada alba si pufoasa afara,mare caci a mai nins aseara,dar o privim de pe geam.Nu am curaj sa-l scot afara.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am tusit o saptamana intreaga, am luat siropuri si parca tot mai tare tuseam, ieri mi-am facut un ceai de ceapa, am baut o cana si azi nici macar in treacat nu mai tusesc. Incearca sa-i dai si lui Basse...nu e rau chiar deloc, eventual punei putina miere in ceai. Insanatosire grabnica!

Andreea Badran spunea...

Of, of! Va dorim si noi sanatate. N-am citit bloguri prea mult in ultimele zile ca am avut o gramada de treaba. Asa ca n-am stiut ca sunteti bolnaviori.
Pt tuse poti incerca si zeama de ridiche neagra. Si eu am folosit-o pt Rayan si a functionat si asta dupa doua saptamani de siropuri de toate felurile. Iar Rayan e extrem de scarbos cand vine vorba de medicamente care n-au gust bun.

mamica de Sebastian spunea...

@MArci si Andreea e imposibil sa-i dau siropuri sau ceva de baut cind e bolnav,vrea doar apa.I-am facut si ceau cu lamiie si miere a baut 2 guri si restul l-am baut eu.Cu siropul e o adevarata arta,ori cu forta ori bem toti 3 din portia lui:)