vineri, 27 februarie 2009



Primii mei cercei confectionati.Sint din perle de sidef oliv si perla de sticla cu tortite de argint, calzi si proaspeti.Ma simt ca un copil care a scris pt prima oara "mama"
Sper ca,cu timpul sa ma perfectionez..

21 de comentarii:

APRIL spunea...

Foarte frumosi.Felicitari!Si eu ma destind creand fel si fel de chestii din margelute si pietricele.Frumos...Nu-i vinzi?^-^

mamica de Sebastian spunea...

@April multumesc de aprecieri,eu sint foarte mindra,de vre-un an tot vreau sa ma apuc..
II vind..sa inceapa licitatia:))

Ruxel spunea...

Felicitari Florina! Este o indeletnicire foarte placuta si frumoasa. Am vazut multe site-uri si bloguri unde fetele confectioneaza asa ceva si le vand. Succes.

mamica de Sebastian spunea...

@Ruxi multumesc.Chiar daca nu o sa-i vind,ii port eu,caci sint innebunita dupa cercei:)

Anonim spunea...

Foarte frumosi, imi plac mult, desi eu nu port...Dar imi plac si chiar mi-as dori sa am ceva facut de tine!
Haide, spune pretul pentru inceperea licitatiei, eu astept!

mamica de Sebastian spunea...

@Adelamaria,hai ca zic,1,5 euro:))

ILANA ANDREEA spunea...

Adica 1 euro si 50 centi??? Hmm...pai eu zic ca te subestimezi, mami! Fetelor, nu sunteti de acord?...
Daca pretul e 1.5 euro, eu ofer 3. Daca nu, astept sa pui pretul corect :)

mamica de Sebastian spunea...

@Waw 3 euro?Pai mi se pare mult:))Eu zic maxim 2 euro:))Multumesc oricum pt oferta:)

Anonim spunea...

Pai, mai mami, ce faci, strici licitatia? :) Tu pui pretul initial, eu ofer pretul meu. Daca mai e vreo fata care sa contra-liciteze, ok, daca nu se considera adjudecat. Acu' tu stabilesti cat timp astepti contraoferta:))
Dar nu stiu sincer cum facem schimbul, ca la transfer bancar cred ca e mai mare comisionul :)) Si taxele postale cred ca la fel...Any idea?

mamica de Sebastian spunea...

@mami de Ilana pai atunci 3 euro,daca tu consideri ca merita.Mai asteptam pina miine,ca nu am cum sa ma intru pina miine seara ca-s la munci...Vedem noi cum facem cu trimisul,posta nu e asa de scumpa:).Pui bani in plic,aici sigur ajung.

Laura N. spunea...

Sunt f frumosi! Felicitari. De unde-ti iei materialele?

mamica de Sebastian spunea...

@Laura multumesc.Fac comanda pe internet si platesc cu kardul iar a 2-a zis le am in cutia postala..

Katja - stapana de Athos spunea...

Superbi! Bravo, bravo, bravo! Si ziceai ca ai nu stiu cate maini stangi... LOL. Pai, inseamna ca esti stangace ca si mine! ;)

mamica de Sebastian spunea...

@Cata merci pt incurajare,mai ales de la o novice si veterana in ale mesteritului ca tine.
Am si vindut deja 3 perechi la servici,daca mai aveam mai vindeau.Am primit comanda si de coliere.Tre sa-mi comand material:)

Anonim spunea...

Ooo, deci te-ai apucat pana la urma de confectionat cercei. Felicitari, de acum faci si tu parte din femeile alea cu hobbyuri frumoase.
Te invidiez ca ai stiut sa-ti pui in aplicare mica placere. Sunt curioasa sa vad ce coliere faci.

Andreea Badran spunea...

Stai sa vezi ce ma apuc eu sa fac in curand ... ca mi-am descoperit si eu o pasiune legata de arta cumva si vreau sa ma amuz cu ea ... vei vedea pe blog! Sa-mi adun intai tot ce-mi trebuie!

alina spunea...

Florinake, ce frumos, și pe mine mă bătea gândul, mi-ar plăcea mult, din păcate eu stau tare prost cu timpul, poate după ce se mai ridică fetele un pic m-apuc și eu. Pentru plăcerea mea personală, nu pt vândut. Oricum, fff mișto hobby, iar rezultatele tale sunt grozave!

Anonim spunea...

Hehe...buna dimineata! Am intrat repede sa vad daca sunt sau nu mandra posesoare a primei perechi de cercei confectionate de tine! Si se pare ca sunt! :)
Ramane sa stabilim cum facem schimbul. Eu cred ca iau o felicitare si pun banutii in ea, dar tre' sa-mi dai adresa.
Adresa mea de mail e anca342002@yahoo.com. Daca-mi scrii acolo, iti raspund :)
Pupici si multumesc!

Anonim spunea...

Sa stii ca nu te-am uitat :) Azi-maine ajung la posta si trimit...
Deocamdata nu renteaza contul pe paypal pentru ca limita e 10 EUR sau daca trimiti mai putin, platesti comision vreo 5 EUR...sau asa am inteles eu :)
Dar trimit cu posta :)...

Anonim spunea...

Gata, am trimis "coletul" prin posta, cu confirmare de primire. Cica dureaza intre 7 si 14 zile. Scuze de intarziere!

mamica de Sebastian spunea...

@adelamaria am primit coletul,trimit si eu colet zilele astea..