sâmbătă, 14 februarie 2009


M-am trezit azi de Basse,adica Basse m-a trezit pe mine ca vrea sa se uite la Dora.Ziua e mai mare caci s-au stins luminile de pe strada la 7 si ceva.O sa fie soare dar frig.Zapada ne asteapta neatinsa in curte si Basse e mai bine.Deci planuiesc o excapada dupa ameaza daca si odrasla v-a vrea.

Nu stiu de ce dar zapada ma bucura, ma face sa ma simt din nou copil fara griji doar cu gindul de zbenguiala,desi sint o friguroasa.

Si tot stind si cugetind mi-am dat seama ca nu sint o persoana complicata,sint una simpla,am nevoie de putin ca sa ma bucur si sa ma simt fericita.Azi de exemplu sint in pase buna,ma simt vesela.Caci am vazut o raza de soare scinteind pe zapada.Nu mai e mohorit si gri afara.

Ieri tati de Basse mi-a luat cadou de Valentin.Ghici ce?.O cutie cu ciocolata in forma de inima si 4 lozuri.Visam sa cistig macar 100 de euro sa-mi incep si io hobby-ul care ma macina si ma bintuie de citva timp.Dar ce sa fac nu am noroc la bani,dar se spune ca daca nu ai noroc la bani ai noroc in dragoste.Deci nu ma pling.

Ciocolata i-am dat-o lu Basse si aseara am scarpinat lozurile.Am cistigat 70 de koroane,adica cam 7 euro.I-am dat porunca lu tati de Basse sa mai i-a cite 2 lozuri din fiecare.Ori cistig mai mult ori ramin si fara ce am cistigat.Oricum faca-se voia lor,duca-se:)).Niciodata nu am cistigat bani ushor,niciodata nu am cistigat la lozuri sau tombole sau ceva.Trebuie sa trudesc pt bani si daca am ceva mai mult si in plus intotdeauna se iveste ceva care sa mi ia.

O zi frumoasa si luminata va doresc.

2 comentarii:

Nikol spunea...

Frumos....:)
Dar care e pasiunea ta?

mamica de Sebastian spunea...

Pasiunea mea sa zicem,e ca visez sa-mi fac proprii mei cercei din perle..