vineri, 18 iunie 2010

Azi am ascultat-o pe Ada la radio si mi-am adus aminte de diminetile mele din Ro cind eram tinara si nelinistita,cind alarma de ceas de dimineata nu era mobilul ci un ceas cu radio care ma trezea cu un post de radio din Bucuresti care cred ca se numea Kiss fm si erau 2 moderatori de dimineata,o fata si un baiat,Dana si Razvan parca se numeau cei 2.

Ada m-a dus inapoi prin muzica difuzata in anii 90,cei mai frumosi ani din viata mea trecuta.

In bucatarie aveam un radiocasetofon vechi, chiriit si cirpit de multe ori. Serile le petreceam ascultind Radio Sonvest Oradea,unde i-am descoperit pe Conexiuni..o trupa care are niste melodii dumnezeiesti.Sonvest Oradea ascultam si cind mergeam la prietena mea si stateam la birfe pina tirziu,cu alti multi amici unde ne facea cartofi pai cu smintina si usturoi.Fiecare aveam emisiunea favorita si moderatorii favoriti si fantizam,doamne ce mai fantizam.Acum fantizam via internet:).


Of unde sint diminetile acelea.

Acum diminetile mele sint pline de un copil ciufulit,kafeaua bauta in graba sau bauta rece in cel putin 5 ore,o kafea bauta in fata televizorului uitindu-ma la desene animate alaturi de acelasi copil ciufulit si tocmai scos din asternuturile calde.
De ascultat radio nici nu mai poate fi vorba:).

Diminetile mele nu sint tocmai calde sa pot sa stau e terasa si sa-mi savurez linistita kafeaua.

4 comentarii:

Svea spunea...

Hehe, lasa ca e bine cu copchilul ciufulit langa tine! Foarte bune dimineti! :) Cele mai bune!
Am adaugat-o si eu pe Ada la blogurile preferate :)) Sa-ti mai repet ca tu m-ai inspirat sa-mi fac blog si multe din blogurile preferate provin din lista ta? :) Nu red ca mai e cazul sa ma repet! :))

mamica de Sebastian spunea...

@Svea ma simt magulita,inseamna ca am facut si io ceva bun la viata mea:)

Katja - stapana de Athos spunea...

Hehehe, si timpul iar o sa treaca si te vei intreba atunci unde sunt diminetile acelea in care imi beam cafeaua alaturi de ciufulitul meu care se uita la desene animate... :) Si cand ma uit acum la el e ditamai baiatul! :D

Lucian Cremeneanu spunea...

Buna! Daca iti e dor de radio Sonvest, intra pe http://sonvest.wordpress.com