vineri, 25 iunie 2010

Azi aici se sarbatoreste midsommar(mijlocul verii)care mai mult a fost o primavara tirzie.Oricum saptamina asta a fost frumos si cald,peste 15 grade.Toata lumea e libera,mai putin cei care lucreaza in domeniul sanatatii si politistii cred:).
Si eu cum lucrez in sanatate midsommarul il petrec la munca.Baietii mei au treaba cu camera,asa ca nu se vor plictisi..

Problema e ca,,,,casa arata ca la balamuc.Tot ce a fost in camera e in sufrageria de sus.O gramada de praf si mizerie, nu numai sus dar si jos.Plus tati de Basse,om harnic si cu imaginatie,mai vrea sa renoveze si jos in sala de mese..

Apropo...a cumparat singur materialele..deci a zis ca e surpriza cind sint gata toate.Am sa incerc sa nu ma arat dezamagita cind v-a fi gata,si daca nu-mi va placea,caci tot ce face face cu drag si din inima.Dar mi-ar place si mie sa ma intrebe cineva ce si cum vreau.Dar daca stau strimb si judec drept nu prea are pe cine,ca eu mai mult pe la munca sint.

De ex si azi am sa merg sa-i distrez si sa le gatesc la cei de la munca si nu acasa.Miine termin mai devreme munca si am zis ca facem gratar daca n-o ploua..

Da am zis ca le gatesc la cei de la munca,la psihiatrie.Caci in fiecare vineri seara avem o seara "in familie".Personalul gateste preferintele lor culinare si ei platesc pt asta o suma simbolica.

Tot stau si ma gindesc la ei,majoritatea sint fara familie si chiar daca au avut,din motive medicale au ales sa se desparta.Asa ca singura lor familie sintem noi personalul.SI cel mai greu e de sarbatori cind toti se intilnesc si ei sint singuri in apartamentele lor..
Azi le-am promis ca le fac piine si le duc sa avem pt masa de seara..
Miine le fac faimosul meu tort cu capsuni:))

8 comentarii:

C.T spunea...

Foarte frumos , cred ca e o placere sa-i bucuri pe altii!

scorpio spunea...

un gest frumos si laudabil..asa se vor simti chiar ca intr-o familie...

Svea spunea...

Frumoasa initiativa si laudabila! Chiar ca se vor simti in familie!

ghiocel07 spunea...

Felicitari pentru astfel de initiative. De ce la unii se poate si la atii nu?! L-am vazut si pe ucenicul lui tata. Ai incredere ca totul va fi bine.

mamica de Sebastian spunea...

@Personalul care lucram cu ei incercam sa-i ajutat si sa-i intelegem.Sa nu se simta singuri si abandonati.Acesta e si ideea acestei case de psihiatrie..
Cit despre ce fac,o fac cu suflet,chiar daca primesc salar pt asta.

Dan spunea...

Si tu tot într-un spital de psy Mamico? Este ca-s mai normali pacientii decât multi din cei de-afara?

mamica de Sebastian spunea...

@Dane asta e o casa de psy,cit despre normali nu stiu ce sa zic..fiecare avem fixurile noastre mai multe sau mai putine:))

Dan spunea...

Macar pacientii sunt sub tratament...