sâmbătă, 27 februarie 2010

Zvon de primavara sau cum se joaca iarna cucu-bau cu nervii nostri.
Caci da,zapada a inceput sa se topeasca,inundatii nu sint,zilele viitoare vor fi citeva grade peste plus DAR...atentie iarna revine cu furie:))Astea-s vestile meteo..

Eu sint obosita si fizic si psihic...si creierul mi-e intepenit.Nu mai pot sa scot nimic bun din el.Poate nici pina acu nu a fost cine stie ce de capul lui doar mi s-a parut.Am observat ca incep sa uit sa scriu corect gramatical romaneste.Io care am fost AS la asa ceva...De la ce mi se trage.

Daca m-as duce undeva nu as stii sa vorbesc mai despre nimic.Subiectele mele de conversatie se rezuma la Basse,munca,vreme si ceea ce mai citesc...M-am inchis intr-o lume din care ies greu si nu ma mai recunosc...Cred ca stiu ce e,astenia de primavara.Acum am pe cine da vina..

Pentru Doamele care mi-au cerut reteta de turta dulce e postata la mine pe blogg la sectiunea retete..

Niciun comentariu: