sâmbătă, 20 februarie 2010

Gata,primavara nu mai vine a uitat de noi,ninge incontinuu de ieri deci ne inzapezim.Antenele parabolice erau pline cu zapada asa ca tati de Basse a trebuit sa le curete ca nu mai functionau.Noroc ca nu sint puse sus pe casa ci pe terasa asa ca,cu o matura mai lunga se rezolva treaba.

La juma de metru de zapada se mai adauga macar 20 de cm azi.Cred ca vom merge la sanius un pic,dar baietii tre sa dea zapada.Au muncit saracii si ieri dimineata la dat zapada si cind au fost gata a inceput sa ninga.Curat ghinion.
Azi dimineata pe la 7 vecinii dadeau zapada de zor.Am strigat si io ca ar fi timpul sa iasa si ai mei la zapada dar doar s-au uitat urit la mine:)

M-am gindit sa ies sa mai fac niste fotografi dar nu are rost,caci totul arata la fel,alb imaculat,tacut si intepenit.Doar stratul de zapada din fata ferestrei a mai crescut.

Un comentariu:

Svea spunea...

Eu cand iti spun ca primavara va veni in mai si va tine pana in iunie, nu vrei sa ma crezi! Ok, stiu ca ai vechime de Suedie infinit mai multa decat am eu :)) dar eu asa simt si cred ca nu o sa ma insel, din pacate. Anul trecut asa a fost si vorba aia, iarna trecuta a fost muuuult mai blanda decat cea de anul asta.
Cum sa ma gandesc la venirea primaverii, cand afara e viscol crunt de 2 zile?? :) :(