vineri, 16 iulie 2010

Toti trei sintem foarte fericiti dar obositi dupa atita aventura..

Da, tati de Basse a venit cu bine acasa...E schimbat,parca mai temperat,cu ginduri pozitive..sa se tina de tratament, sa se lase de fumat si cu o plasa de medicamente.'
Are de luat de acum incolo 6 feluri de tablete pe zi.Dar atita bai sa fie...macar sa-i faca bine.O sa mearga periodic la control si cu o viata sanatoasa si armonioasa sa traiasca macar atita ani cit a trait pina acum..

Ne astepata un weekend linistit.

14 comentarii:

Svea spunea...

Ma bucur mult ca totul e in regula! Un week-end placut! Si multi pupici!

Katja - stapana de Athos spunea...

Hehe, asta da veste buna! Sa aveti parte nu numai de un week-end linistit, ci si de o viata luuuunga si frumoasa!

alina spunea...

excelent! sanatate maxima in continuare!!!

APRIL spunea...

Imi pare rau ca nu am stiut sa-ti scriu si eu cateva cuvinte de sustinere.De obicei va vizitez des,dar in ultimul timp am fost cam ocupata.
Multa sanatate sotului tau ,lui tati de Basse,iar tie multa putere.In viata mai sunt si lucruri de astea.O vacanta v-ar prinde tare bine.
sanatate si sa scrii numai de lucruri frumoase si de bucurie.

Nadia spunea...

Ma bucur foarte mult ca e bine sotul tau si ca e acasa acum. Sanatate maxima si lui tati de Basse si tie si lui Basse.

scorpio spunea...

ce ma bucur...
sa aveti o zi cat se poate de minunata,va imbratisez pe toti trei..

salmi spunea...

Acum am citit Florina, prin ce ati trecut! Ma bucur ca e bine, sanatate multa multa in continuare! Pup!

floridecamp spunea...

cand jumatatea sufera poate oare si cealalta sa nu sufere?nici gand.raspunsul e simplu -fac parte din acelas intreg.
sanatate maxima,dragoste si multa bucurie sa va intre in casa si in suflet!!!!

Mariana spunea...

ooo, imi pare tare bine pentru voi, multa sanatate si grija cu ea!

Anonim spunea...

Sanatate lui tati de Base! Sa aveti parte de un week-end linistit! Marcela

ghiocel07 spunea...

Spre rusinea mea nu am stiut ce s-a intamplat asa ca am ramas masca cand am citit. Multa sanatate sotului tau si sa aiba grija de el. Sigur un concediu este bine venit, iar daca veniti in Romania va odihniti la Felix. Cred ca nu-i face bine caldura prea mare asa ca multa grija. In final care a fost cauza? Te pup cu drag, sanatate si numai bine.

Anonim spunea...

Doamne ajuta! Sanatate maxima si multa liniste!

alexandrescudaniela spunea...

Bravo! Sanatate multa! Aveti grija de voi!

Anonim spunea...

sa aveti o zi cat se poate de minunata