miercuri, 14 iulie 2010

Deci a fost clar infarct...la tati de Basse.Am fost azi sa-l vedem.Saracu Basse tot linga el in pat a fost.Miine il trimite la alt spital pt alte investigatii...Speram ca pe saptamina viitoare e acasa..

Eu ma simt singura,n-am chef si pofta de nimic..imi vijie capul.Basse stie ca ceva nu e bine si e si el sensibil...Eu trebuie sa-mi iau liber de la munca,caci tati de Basse ar fi trebuit sa fie in concediu de saptamina asta si deci Basse era acasa cu el.Acum nu.l mai primeste pe Basse la gradi..Dar nu asta e important..important e sa vina tati de Basse acasa...si sa fie bine..

Multumim tuturor celor care ne-ati transmis ginduri bune si de insanatosire grabnica..

12 comentarii:

CARMEN spunea...

Draga mama de Basse,
va tin pumnii sa iesiti cât se poate de bine din situatia în care va aflati. Sanatate multa va doresc! va pup

alina spunea...

Sanatate multa multa si va dorim sa fi fost doar o sperietura experienta asta! Aveti grija de voi!

mihaeladr spunea...

Sanatate pentru tati lui Basse dar si voua, ca sa treceti prin asta.

Albinutza spunea...

Of Doamne, nu-mi vine sa cred!!! Sanatate multa va doresc, sa fie bine, sa iasa analizele bine!! Doamne Ajuta si asteptam vesti

scorpio spunea...

O doamne,...multa multa sanatate si insanatosire...
sunt alaturi de tine si te imbratisez cu drag..

Mariana spunea...

MUlta sanatate, sa se faca bine tati de Basse, are nevoie de voi si de incurajari!!!!

Zu spunea...

Of! Multa, multa sanatate si energie voua sa treceti prin toate acestea.

Manole spunea...

O, Doamne prin ce trecurati!
Sanatate dragilor va urez din toata inima!

Poppy spunea...

Of Doamne acum am vazut :( Multa sanatate si speranta ca totul se va rezolva cu bine va doresc. Viata mai face si figuri dintr-astea, dar important este sa avem puterea sa trecem peste ele.

alexandrescudaniela spunea...

Imi pare rau sa citesc ca sunteti in mici probleme. Spun mici caci cred ca vor trece repede si veti uita cate de grav parea totul la momentul asta. Suntem alaturi de voi. Multa sanatate lui tati si sper sa gasiti repede o gradi pentru Basse.

Svea spunea...

Oooof, sanatate multa si insanatosire grabnica! Ce rau imi pare ca de-abia acum am vazut! Macar eram alaturi de tine cu gandul si moral! Dar o fac acum!

Dan spunea...

Ii doresc sanatate si refacere rapida. Iar voua liniste, pentru voi si pentru el!