joi, 15 iulie 2010

Multumesc tuturor celor care a-ti trecut pe aici si a-ti lasat o vorba buna.Citesc tot dar n-am puterea si energia la momentul asta sa raspund la fiecare in parte.Dar imi fac bine cuvintele voastre..ma face sa ma simt mai putin singura.

Eu de 2 nopti ma zbat in pat si maninc cit sa nu lesin.Ma gindesc ca Basse sa nu fie si el mai tare afectat de asta.Caci cum am mai spus plinge din senin si usor..mai usor ca altadata..

Azi am fost la plimbare ca sa iesim din casa sa nu ne mai gindim la acelasi lucru.Basse a mincat o inghetata si apoi am venit acasa..Mi-a facut si mie bine un pic de plimbare..
Casa e prea pustie si prea mare..Orele trec foarte greu si noptile si mai greu.Si noi sintem ca doi copii abandonati in voia soartei.Cel putin asa ma simt in momentul asta.Singura si neajutorata.

Sun mai tirziu la clinica de cardilogie sa vedem cum a iesit examinarea angio...sau cum io spune pe romaneste ca nu ma pricep..

6 comentarii:

Svea spunea...

Oooof, ce rau imi pare Florina! E normal sa te simti asa si e normal ca Basse sa fie sensibil, ca pentru varsta lui realizeaza ca ceva nu e in ordine! Ati facut foarte bine ca ati iesit la plimbare, aerul curat ajuta si trebuie sa-i distragi atentia lui Basse! E prea mic sa sufere! Daca simti nevoia sa vorbesti, stii unde ma gasesti! Nu stiu cum as putea sa te ajut altfel, da ma gandesc ca un gand bun si o vorba de incurajare inseamna mult in astfel de situatii!

Unknown spunea...

Imi pare nespus de rau de vestilepe care le-am citit. Noi nu rpea va comentam dar va vizitam si va citim, suntem macar cu gadul alaturi de voi.
Tu, mami de Basse tre sa te pui pepicioare, caci daca pici si tu, ce sa face bietul Basse? Nu ii e deajuns cu tati lui? Vrei sa patesti si tu ceva?

floridecamp spunea...

MULTA SANATATE SI MULTA PUTERE!!!!!

scorpio spunea...

E bine ca ai iesit..nu trebuie sa stai in casa cu ganduri negre in jurul tau...
o sa fie bine si tati de basse,se va intoarce acasa....
multa,multa sanatate..te imbratisej cu drag..

anca342002 spunea...

Acum am aflat...imi pare tare rau ca trebuie sa treceti prin asta! Aveti grija de voi si nu va pierdeti speranta! Va fi bine cat de curand!

C.T spunea...

Cui nu-i fac bine vorbele de suflet , dar asta e! sanatate si numai bine!