sâmbătă, 29 mai 2010

SI deci e simbata.
Joi am ratat serbarea lu Basse,prima data in viata lui si imi pare rau.Dar dupa cum se stie tati de Basse e un aiurit si n-a avut aparatul la el deci nix poze.A fost mindru de el,Basse a cintat cu alti 3 baieti si s-au descurcat.Nu ca nu mi-ar cinta si mie acasa de cum se trezeste si seara la culcare in loc sa-i spun io o poveste imi cinta el mie:)

Vremea e ca si omul,schimbatoare,cind ploua cu bulbuci cind e un soare mare stralucitor si arzator.

Florile mele sint bine merci,le merg bine sint mari si frumoase..

Eu ma tin tare pe pozitie cu lipsa de mincat dulce.Mi-am dat seama ca mincam mai mult dulce decit mincare.Simt ca am dat ceva jos dar nu am cintar...tre sa-mi cumpar unul.Deci sint 8 zile fara zahar,cred ca tre sa-mi fac o statuie:)) asa mult fara domnul zahar nu am stat de cind ma stiu..Culmea ca nici nu-i duc lipsa si nici nu ma tenteaza..
Miercuri am fost sa inchiriez niste dvd-uri.Mi-am inchiriat si pt mine un film care nu am reusit sa-l vad inca.Mai am timp pina miercuri cind tre sa le predau:).O sa va fac recenzia filmului:)

Va doresc un weekend minunat si plin de soare,eu ma pregatesc sa-i distrez pe cei de la servici.Azi le-am promis ca le fac placinta cu ananas.

4 comentarii:

Ceska777 spunea...

Si voi aveti dimineti de sambata perfecte? Te invit pe blog sa vezi cun sunt ele prin Germania si Belgia.......

tetris spunea...

Felicitari pentru hotararea "fara zahar"!!!
Week-end frumos!

Ceska777 spunea...

franceska_sedlatsek la yahoopunct com.

Gia spunea...

S-a mai marit statuia, nu? Avand in vedere ca numarul zileleor creste! Dar hai sa-ti spun ceva: tu nu manci dulce, deci nu manci praji cu ananas, asa ca da la mine cateva bucati- asta ca sa nu-ti fie greu cand le duci de acasa la serviciu! :D
puuuuup