duminică, 30 mai 2010

Azi trebuia Basse sa vina cu mine la munca vreo 2 ore si cind sa iesim din casa hop si vecinu mic ca sa se joace impreuna.Dar eu i-am zis ca nu se poate ca nu e nimeni acasa la noi si ca trebuie sa vina cu mine.Hop apare si mama vecina care a zis ca poate sa stea Basse la ei pina vine tati de Basse acasa.Asa m-am mirat si m-am bucurat dar am plecat un pic cu inima strinsa...Vecina a zis ca nu-i nici o problema ca sa stea la ei ca doar si ea l-a lasat pe al ei la noi pina au fugit ei cu treaba

Acum ma bucur ca am asa vecini..ne ajutam reciproc cu copii si ne bazam unul pe celelalt.Uite intr-o tara straina te ajuti cu strainii..Sa zic Doamne ajuta ca am asa vecini.SI ceilalti din stinga care sint pensionari s-au oferit sa stea cu Basse daca va fi nevoie..Il iubesc tare mult si nu este Craciun sa nu vina cu un cadou mic pt el...Macar bunicii de imprumut daca bunicii adevarati nu catadicsesc sa dea macar un telefon sa intrebe de nepot.

3 comentarii:

alina spunea...

te invidiez! nu conteaza tara, conteaza norocul!

Anonim spunea...

Astia sunt oameni de omenie...e bine sa astfel de vecini...

Gia spunea...

Ptiu, ce bine! Ma bucur! Asta e: faci bine, esti rasplatit cu bine...in alte tari, nu la tine in tara!