duminică, 9 mai 2010

Deci fiind liberi in weekend si cum deci vremea a fost de kakao,am stat in casa,la gura sobei bineinteles si ne-am ocupat cu treburi administrativo-domestice.Ca ar fi fost cazul.L-am lasat pe Basse sa dea cu aspiratorul pina a obosit apoi am continuat eu.Am ascultat muzica si ne-am hirjonit,am citit carti ne-am uitat la tv,ne-am odihnit.

Azi am facut muffinsuri de ciocolata si Basse era tot numai o ciocolata pe gura.Pe urma m-a ajutat la spalat vase..

Vine de oriunde ar fi cind in aude pe Alexander Rybak si la calculator tot videoclipul asta merge mai mereu.

Baietii nu mai merg in ro asa ca ne pregatim de serbare iar inima mea bate normal din nou:)

In rest visam ca mitzu ploaia si noi vara ...la o plaja insorita,valuri de mare....dar mai e mult pina in septembrie...Doamne ce cale lunga...

Niciun comentariu: