duminică, 22 noiembrie 2009

Ce mi-au facut baietii mei azi dimineta.
Dar povestea incepe cu ieri seara cind obositi amindoi au adormit pe la ora 19.Eu ca o bufnita m-am culcat pe la ora 23.Si dimineata amindoi la ora 5 s-au trezit si m-au lasat sa dorm pina pe la 6 cind unul vine si-mi zice ca-i ora 7 si altul ca-i e foame.Deci nu mai era chip sa dorm.Asa ca am vrut nu am vrut m-am trezit si ma uit la ceas in loc de ora 7 era 6,cafeaua avea zahar in ea si copilul mincase deci au conspirat impotriva mea.
Afara se arata mohorit si baietii vor sa-si spele masinilie.EU nu am masina doar ei.Si Basse nu ma lasa sa ma tund scurt(nici nu vreau dar imi place sa ma contrazic cu Basse),ca io-s fata si mama si mamicile nu au parul scurt si masina de tuns e a lu tati si nu a mea..

Duminica placuta ca a mea a inceput cu stingul

Un comentariu:

Svea spunea...

Poate că o fi început cu stângul de vreme ce te-ai trezit de la 6 dim dar, ştii cum se spune, cine se scoală de dimineaţă, departe ajunge :) iar delicioasele tale pateuri cu brânză stau mărturie :)) Mi-ai dat o foarte bună idee şi, de altfel, nu e singura :))