duminică, 22 noiembrie 2009

Am primit iar 2 lepse frumoase si interesante de la Doamna Ghiocel si Mihaela si ma grabesc sa le onorez pina am buna dispozitie:)

1. In ce fel de animal ai vrea sa te reincarnezi? Cred ca Leu,regele junglei

2. Ce ti-ar lipsi cel mai mult in viata? Cred ca internetul si cartile si bineinteles familia

3. Ce apreciezi cel mai mult la o persoana? Sinceritatea si onestitatea.

4. Care este culoarea preferata pentru haine? Verde,rosu si negru:)

5.Trei cuvinte care te definesc ca persoana: incapatinata,sensibila,onesta.

6.O calatorie ce ai vrea s-o faci si tara care ai vrea s-o vizitezi? Globul pamintesc:)

7.Citatul/zicala preferata: Zimbeste,miine va fi si mai rau:))

8. Ce ti-ar place cel mai mult sa faci? Sa citesc,sa calatoresc.

9.Daca nu ai face ceea ce faci in fiecare zi, cu ce ti-ar place sa-ti umplii timpul?
Sint o norocoasa ,fac ceea ce-mi place dar m-as specializa in diferite domenii.

1o. Care e cea mai mare extravaganta a ta? Internetul.

Si leapsa de la Mihaela

1. Care e madlena domniei voastre?

2. Care este bau-baul din farfurie?

Basse

1.E un gurmand ca si maica-sa asa ca maninca tot ce-i pun in farfurie,dar piure de cartofi cu chiftelute,sos si gem e flebetea lui...cred..

2.Mamaliga cu brinza si smintina si piure din radacinoase,e un specialitate suedeza:))

Eu

1.Idem ca si Basse maninc tot ce mi se pune in farfurie..

2.Bau baul sint mincarurile care imi fac acid la stomac si incerc sa le evit,de ex tocanita de cartofi.

Le dau mai departe Doamnei cu blogonovela,Luminitei, Catalinei

Niciun comentariu: