vineri, 6 noiembrie 2009

Bile de ciocolata







Bile de ciocolata..
Reteta originala
150 gr unt
2dl zahar
3,5 dl fulgi de ovaz
1 dl fulgi de cocos
1,5 lingurita de zahar vanilat
4-5 linguri de cacao
2-3 linguri de kafea

Se amesteca untul (la temeperatura camerei) cu zaharul ,cacao,kafea si fulgi de ovazcu mina sau cu mixerul.Daca compozitia e moale bagati-o la frigider.Se fac bilute si se trec prin fulgi de cocos sau perle de zahar.

Eu am facut reteta dupa ochi,am pus mai putina cacao ,cam 2 linguri si am pus esenta de rom in loc de kafea.
Se pot pastra 3 saptamini in frigider sau 3 luni in congelator.E prima prajitura care am facut-o cind am venit in Suedia.E foarte populara printre copii si e foarte ushor de facut cind se anunta musafiri grabiti.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte bune, foarte bune, incercati cu incredere! Diana a facut de cateva ori, deci daca un copil de aproape 13 ani poate...yamiii!

svea spunea...

Sună foarte bine reţeta asta aşa că o voi încerca şi eu. Eu făceam, pe când eram tot de vârsta Dianei şi ulterior chiar, o reţetă asemănătoare, salam de biscuiţi sau biluţe din aceeaşi compoziţie dar cu biscuiţi trecuţi prin maşina de tocat nucă în loc de fulgi de ovăz. E "prăjitura" mea preferată aşa că voi încerca şi cu fulgi de ovăz.

Anonim spunea...

cu cat echivaleaza 2 dl zahar?