duminică, 20 septembrie 2009

Ieri am fost libera,dupa 8 saptamini de lucrat in weeked.A fost cald la ameaz cu toate cele 0 grade de dimineata.Asa ca la 20 de grade la ora 12 am pus de-un grill.Am sunat cele 2 familii apropiate si le-am invitat la noi.Tati de Basse a dat drumul la gratar,eu am condimentat carnea,vorba vine,am pus sare mare si un pic de delicat.Nu stiu ce mi s-a nazarit cu pofta de sare mare,si mi-am luat un kg,sa-mi ajunga.
Ne-am indulcit cu faimoasa mea prajitura cu mere si sos de vanilie.Vroiam sa fac un tiramisu dar in tot orasul asta mare nu am gasit piscoturi....

Am stat pina pe la 10 seara,de pe la ora 18 eram deja zgribuliti si cu geci pe noi ca s-a lasat racoare.Am incercat sa ne incalzim fiecare cu ce a putut,vin,cafea sau coniac:).
Basse azi dimineata a zis ca i-au plecat invitatii si eu i-am zis ca nu-i frumos sa-i lasa singuri si sa mearga la joaca cu alti copii daca are invitati.

Sint obosita si ametita.Am avut un adevarat razboi in bucatarie azi dimineata cind m-am trezit.Nici cafeaua n-am reusit sa mi-o beau..Dar am o bucurie in suflet.Am pus de-un plac maret eu si cu tati de Basse,din ianuarie,sa vedem cind o sa se implineasca si sper ca tati de BAsse sa nu se razgindeasca.Ar fi pacat,sau ar trebui sa-l ademenesc cu o sticla de vin..

4 comentarii:

Ceska777 spunea...

Si nu ne dai reteta aia de prajitura cu mere? Eu inca visez la langosii tai.
Pst! E chiar secret planul ala maret?
Zic ca trebuie sa ne bucuram de soare si caldura cat mai e......ca ne asteapta o iarna luuuuuunga, nu?

Ghiocel07 spunea...

Si eu vreau reteta. Sa va fie de bine dupa distractie. Profitati de timpul frumos si de timpul liber.

mamica de Sebastian spunea...

@Ceska si ghiocel reteta e pusa la retete cu poze.

@Ceska despre planul secret inca nu vreau sa spun nimic,eu fac socoteli si planuri,sa vedem mai incolo cum o fi

papadie spunea...

Eu iti urez sa se implineasca:-)
Si da-ne reteta!!! :-)