joi, 3 septembrie 2009

Copilul meu e mare.CAm tirziu mi-am dat seama dar nu e rau nici in ceasul al 11-lea.
Azi dimineata dupa ce s-a trezit a mai stat linga mine si s-a alintat.M-a intrebat daca azi sint libera si am zis da.O zi numai noi doi ca tati de Basse a inceput munca.Eu am mai lenevit.Basse s-a trezit a aprins lampa in sufragerie a dat tircoale sa vada daca toate-s la loc si a venit sus la calculator unde si-a pus SINGUR tom si jerry.M-a lasat sa ma odihnesc.Cind a auzit ca m-am trezit mi-a strigat de sus ca vrea gris cu lapte si m-am conformat.Eu i-am strigat de jos sa vina sa manince si sa-si ia sosetele in picioare.Si-a gasit cipicii cu spiderman si cu ocazia asta am facut curat la el in dulap.Numa bine ca vine o prietena la mine azi si am niste lucruri noi sa-i dau pt fetita.
Azi nu stiu ce vom face,vom avea musafiri pe la 11,vine vraciul la coputer,si noi tantele vom sta la birfa si cu ochii si urechile dupa copii.
Vreau doar sa ma odihnesc si sa stau cu Basse.

7 comentarii:

Anonim spunea...

... Nu a mai ramas cumva niste gris si pentru mine ?...

PS. să-i spuneţi vraciului sa va monteze si un antivirus, preferabil Avast, ori Kasperski, asa puteti sta linistita nici un virus nu o sa va mai deranjeze, eu am Avast si de 3 ani nu am mai avut probleme.

mamica de Sebastian spunea...

@Domnu Ninu merci de sfat cu antivirus si sa ma revanshez poftiti la o portie de gris cu lapte:))

Loredana spunea...

chiar ai un copil mare. si foarte cuminte.

I spunea...

O zi de toamna faina pentru tine si Basse!

salmi spunea...

Sa aveti o zi minunata!

tetris spunea...

da, ai baiat mare! si intelegator. mie mi se pare mare lucru sa inteleaga copilul ca avem nevoie sa ne odihnim si sa ne ocroteasca somnul si odihna

mamica de Sebastian spunea...

@Loredana mare e,cuminte doar citeodata:))

@Ysy si Miha multumim la fel.

@Tetris da,cred ca stie ca sint obosita si am nevoie de odihna.