duminică, 27 septembrie 2009

Pt Papadie,Ceska,Doamna Ghiocel si restul lumii...prajitura cu mere biss




Si daca tot e sezonul merelor,sa postez si prajitura mea cu mere.La fel de buna si la fel de repeede de preparat.Caci eu nu am timp si nici rabdare de chestii complicate:)
Si nu nu e reteta de la colega mea,aia era tarta cu mere
Deci
4 oua
3 dl zahar
150gr margarina sau unt topit
4 dl faina
1,2 lingurite praf de copt
Ouale cu zaharul se freaca pina se obtine o spuma alba,se adauga margarina ,apoi faina amestecata cu praful de copt.
Tava se unge cu margarina si se presare cu pesmet,se toarna compozitia in tava
Merele se curata de cotor si se taie felii,se pun peste compozitie,se toarna un pic de scortishoara de deasupra.Se baga in cuptor la 175 de grade 30-40 de minute

6 comentarii:

tetris spunea...

arata super, pare usor de facut, o sa incerc sa ma aventurez si eu :D

Manole spunea...

arata tare bine!
multumesc :)

Ghiocel07 spunea...

Multumesc pentru bunatate. O savurez cu placere.

anatati spunea...

Pentru o absolută novice în prăjituri, ce unitate de măsură este dl? 4dl făină? decilitru cumva? Şi dacă da ... în grame? :D

Mulţam :)

mamica de Sebastian spunea...

@Fetelor v-a iesit prajitura???

@Anatati da dl-decilitru,in grame habar nu am..

Ghiocel07 spunea...

Nu am facut-o inca. Am fost in concediu prin Austria si acum abia imi revin.