duminică, 5 octombrie 2008

Tomte(Mosh Craciun)

Am incercat de pe acum sa-l introduc pe Base in lumea lu Tomte(alias Mosh Craciun) si a sarbatorilor de iarna..
I-am spus ca daca e cuminte Tomte ii aduce brad si cadouri.El a zis ca nu,tati ii aduce un brad mare si Tomte ii aduce chete(pachete).L-am intrebat cite pachete vrea si a zis ca numa unul:)Bun copil,se gindeste la bugetu lui maica-sa:)

Am incercat sa-i spun si despre Mosh Nicolae,care pina acu,era strain pt el.Tot asa i-am zis ca daca e cuminte,o sa punem ghetutele la geam,sau la usha ca si aia are geam,si Mosh Nicolae vine si vede daca a fost cuminte si daca ii sint curate ghetutele.Daca a fost cuminte ii pune bomboane si fructe,daca nu ii duce o nuia

Seara imi povesteste de pomul care o sa i-l aduca tati,de Tomte si pachete,si de getute ca vine un alt Tomte,dar care nu ii ia ghetutele
Abea astept sa vad ce reactie are.

Eu tin minte ca am primit intr-un an de la Mosh Nicolae o pijama cu fruze verzi si cireshe pe ea.Imi era asa de draga,ca numai cu ea vroiam sa dorm.Am cautat sa-i iau si lu BAse o asemenea pijama dar nu am gasit.

Niciun comentariu: