joi, 4 septembrie 2008

Din nou acasa


Ne-am intors acu 2 ore din concediu.A fost frumos,a fost cald ca in sauna,a fost bine...




Am vizitat locuri si oameni superbi,cald si afara cald si la ei in suflet.Vechiul castel turcesc mi-a dat fiori,parca m-as fi intors in timp,calcam pe locuri straveki si sfinte...


De pe aceasta stinca erau aruncati detinutii condamnati la moarte.Cite oseminte o fi inghitit marea si cite drame ascunde...

O veche moschee..


Cind am plecat abea am asteptat sa ajungem,totul a decurs foarte bine,si calatoria si shedera.La aeroport in Antalia ne-a lovit o caldura de cuptor,curgeau apele de pe noi...si asa a tinut-o 2 saptamini...

Cind am ajuns la hotel totul bine si frumos,dar pe mine m-a apucat panica de locuri,oameni si tinuturi necunoscute si vroiam acasa
Prima seara am mincat la un restaurant frumos,ceva foarte cald,si foarte gustos,un kebab complex:))


A 2-a zii la piscina hotelului,ne-am balacit si ne-am bronzat.Numai ca poza e facuta noaptea,mi se pare mai frumos si mai romantic cu lumini:)Ziua isi pierdea din farmec..


Base a fost incintat de imami si de geamii,linga balcon aveam kiar o geamie deci stiam cind se inkina turci..Base zicea iar tunta:))adica iar cinta.Prima data cind a auzit a zis ca-l dor urekile


A durat citeva zile pina l-am convins pe Basse sa se balaceasca in piscina,i-am cumparat diverse saletel si colacei de innot,si dupa aia abea l-am scos..Programul era cam asa dimineata mic dejun,pe urma balacit pina pe la 12 jumate 13.si pe urma nani 2-3 ore,apoi ori balacit ori plimbat prin orash la cumparaturi.Nu in fiecare zii a fost soare,era noros dar zapushala si degeaba statea la plaja ca nu te prindea soarele..

Hotelul,camera si personalul de buna calitate,toti amabili si prietenosi
Base a avut mare trecere la personal,si la bar si la bucatarie...si-a facut prieteni noi,si le-a parut rau ca a plecat.Eu poate daca eram blonda aveam si io trecere dar asa,am fost protejata:))
Cind mergeam la cumparaturi toti vorbeau turceste cu noi,asta datorita sotzului meu care daca il bagi printre turci si arabi nu-l mai recunosti...Ne ziceau apoi pe engleza ca nu stiau de ce nu raspunde,pai cum sa raspundem daca nu intelegeam nimic:)Am cumparat o gramada,de jucarii,crims-cramsuri si suveniruri mici
I-a fost dor de casa,de lucrurile lui,de linistea de aici
Si iata ca am reushit sa fac un ghiveci de idei,amintiri si imagini:)

Niciun comentariu: