luni, 22 septembrie 2008

Declaratie de dragoste

Acu seara,dupa ce am venit de la munca,mi-am imbaiat si pus la nani odorul..Si ritualul meu e cind il pun in pat e sa-i spun ca-l iubesc,sa-l asigur ca inca il iubesc chiar daca nu ne intilnim cu zilele citeodata..Deci urmatorul dialog
Eu mami:mami te iubeste,ingerash..
Basse:da da,bine,bine si Base beste pe mami
mami:cit de mult ma iubesti tu(cu sperante in suflet ca-mi zice mult sau ca in filme pina la cer si inapoi)
Basse:asa,shinshi mute(asa,cinci minute)
E bine daca ma iubeste si cinci minute la cel fel de mama sint citeodata..:)

3 comentarii:

Anonim spunea...

super dialog!luca a invatzat sa pupe!si face pupici in aer!sunt asa scumpi cu dovezile lor de dragoste!

alina spunea...

stai linistita, ca te iubeste mult mai mult decat poate el spune! :))

Andreea Demirgian spunea...

shinshi mute for ever:)