luni, 10 ianuarie 2011





Am facut om de zapada..Asa pe iarna asta.Ca sa ne facem datoria:)

N-am mai scris demult..nu am avut timp si chef..sunt cam intoarsa pe dos..probabil si vremea.Visez doar soare,plaja,caldura.

Deci Basse al meu e mare..are 6 ani..imi tot repeta din 3 ianurie.Si imi tot repeta ca el merge la scoala si cind le sun pe invatatoarele de la scoala sa le spun ca el merge.Eu tot incerc sa-i explic ca merge la toamna la scoala..dupa vacanta de vara..dar el nu are notiunea timpul si in fiecare zi aceeasi intrebare.
Moda noua e ca dimineata cum se trezeste..vrea sa mergem la magazin sa-i iau ghiozdan.Doamne tine-i naravu..sa-i placa la scoala.Cred ca se simte prea mare pentru gradinita..

Un comentariu:

Mariana spunea...

Cu intarziere, ma alatur si eu tuturor ce au urat LA MULTI ANI, sa fie sanatos Basse si voi alaturi de el si sa va aduca bucurii.