miercuri, 21 aprilie 2010

Ne-am trezit azi dimineata albi.Ninsese azi noapte,a mai fulguit si azi in cursul zilei deci pot sa spun ca desi e aprilie la sfirsit inca e iarna.Noptile sint friguroase ,minus grade,asa ca focul in semne duduie.

Intr-o dimineata Basse s-a trezit si a fost soare frumos si si-a luat un tricou si pantaloni scurti ca el asa vrea sa mearga la gradinita.L-am luat de-o aripa si l-am scos pe terasa sa-i demonstrez ca nu e asa de cald pe cum crede el.Abea abea l-am lamurit si pe drum spre gradinita a vazut ca e rece ca mi-a cerut manusile.Deci trotineta si trusa de golf mai tre sa astepte un pic..

7 comentarii:

Svea spunea...

Mititelul, la cat de schimbator e vårvinterul asta, il induce in eroare! Desi, trebuie sa recunosc ca si pe mine ma duce de nas! Cand e senin si soare puternic, parca ai da navala afara in tricou si slapi! Si, totusi, e rece! Si ceva fulgi aposi, azi! :(

Ceska777 spunea...

Brrrrrr, la noi a fost azi soare dar dupa masa a inceput un vant rece. Eu si gaza proaspat sariti din pat dupa somnul de pranz am plecat la gimnastica subtirel imbracati caci am vazut soare afara. Eu in tricou, lui i-am luat un sweatshirt cu fermoar si gluga dar tot avea maini reci pe bicicleta..... Sper sa nu vina iarna inapoi!!! O fi consecinta a eruptiei vulcanului racirea vremii?

deea spunea...

Off doamne, tot n-ati scapat de iarna???!!!
Luati-va casuta si mutati-va mai spre noi mai la sud!...

Albinutza spunea...

Aoleu, pana sa ajung la cuvantul aprilie, am crezut ca e o postare mai veche...dar se pare ca n-ati scapat de mantia alba. Cred si eu ca vrea in tricou, s-a saturat de maneci lungi.

Mariana spunea...

mamaaaa, si noi alaltaieri am fost in parc si lumea era in maneci scurte....haideti la noi!!!!

Tanti Jeni spunea...

Mămicule da greu mai vine primăvara pe la voi... Noi am scos mesele pe terasa cantinei să auzim ciripitul de păsărele și să ne bucurăm de soare. Poate dați și voi o tură :)

mamica de Sebastian spunea...

@Svea acu chiar imi pare rau ca m-am mutat la pol

@Ceska nu cred ca e de vina vulcanul ci zona geografica:)

@Deea am ris grozav cind mi-ai dat ideea cu casuta in spinare,sa stii ca la asa ceva nu m-am gindit..

@Albinuta da e greu cu iarna asta lunga

@Tanti Jeni de 6 luni visez sa stau la o terasa undeva:))Nu zice de 2 ori ca te trezesti cu eschimosii pe cap:=

@Mariana ma faci sa-mi fie ciuda:))auzi cald si mineci scurte