vineri, 19 martie 2010

N-am avut nici chef si nici timp nici sa scriu pe blogg si nici sa citesc alte blogguri.Oboseala,melancolia isi spun cuvintul.Inca mai astept primavara,soarele si gradele plus,macar 10.Dar nu ma aude nimeni..

Basse s-a pus pe mincat salata verde.Ii cumpar cite o capatina pe zi si o maninca goala.I-am spus sa astepte sa se topeasca zapada sa creasca iarba si il trimit la pascut.Scapam de tuns si iarba:))

Vorbeste romaneste.Expresia lui favorita e "taci tu pe tine ma"-E asa de dulce si haios.In fiecare zi imi spune ca o sa-i fie dor de mine si seara la culcare imi spune cit de dor i-a fost de mine.Ma intreaba ce am facut la servici.Eu il intreb cum a fost la gradinita:).Ce mai,conversatie de oameni mari.Mai lipseste sa stam dimineta la cafea la o birfa,dar sint sigura ca vor veni si zilele acelea.

Am un servici nou,defapt acum am 2.Al doilea e la psihiatrie.Ca demult imi doream io sa lucrez si acolo.Si ieri era sa iau bataie de la o pacienta.Caci cica nu m-am spalat pe miini dupa ce am dus gunoiul.Noroc ca eram in birou si nu afara ca altfel mi-o primeam.O auzisem ca intra si incepe sa urle si a venit colegul si mi-a zis sa stau inauntru pina se linisteste si pleaca.Si sa nu o iau ca pe ceva personal,ca vocile nu ma plac.Ale naibii voci.Oricum bine nu mi-a picat,dar o vorba zice sa nu te pui cu nebunii:)

3 comentarii:

Danae spunea...

Ioi, ce experienta!

Ce dulce e Basse cu dorul lui. Nu-i asa ca te topesti?

Si apropo de primavara, uite un premiu de primavara "de la mine pentru tine": http://frunzele.blogspot.com/2010/03/vine-vine.html

adra_bell spunea...

Riscurile meseriei:( Am patit-o si noi o data, cu un schizofrenic
Hai ca se imprimavareaza si la voi:)

Anonim spunea...

Ups...chiar ca riscurile meseriei...
Basse e un scumpel...ce frumos este ca sunteti prieteni si discutati deschis...bravo voua! :)