joi, 25 martie 2010

Ieri m-a mincat undeva si am intrat la bilete de avion.Si tocmai ce am gasit o super oferta Malmö-Budapesta.Pret de bilet cam 15 euro pe persoana.Si impulsiva cum sint am zis sa fac o bucurie lu tati de Basse si sa-i trimit in RO.Si le-am luat bilete pe 24 mai.Nu va spun ca deja imi pare rau ca trebuie sa tai cordonul ombilical cu Basse.In 5 ani si ceva nu am fost despartita de el mai mult de 12 ore.Cum o sa rezist eu 18 zile fara el.Deja incep sa mi se defileze prin fata ochilor tot felul de catastrofe si tragedi.Deja incep sa-l dadacesc pe tati de Basse ce si cum sa faca.Si i-am spus ca daca se intimpla ceva cu copilul il omor cu mina mea..

Eu in afara ca am sa lucrez cit ei vor fi in concediu am sa ma stressez si am sa-mi fac griji pt ei..Deci pe blogg nu vor aparea decit astfel de postari cu mustrari de constiinta si stress

Doamne ajuta..

Un comentariu:

alina spunea...

ei vor fi bine mersi. tu sa fii bine. :)