vineri, 1 ianuarie 2010

Am trecut cu bine in 2010,unii obositi dar cu voie buna.Sebastian a stat treaz pina pe la ora 23.30 cind rupt a adormit si nu a mai auzit nici o artificie desi mie mi se parea ca bubuie chiar linga geamult nostru.

Acum vin alte emotii si pregatiri.E ziua lu Basse peste o zi si cred ca vom sarbatori cum se cuvine cind vin prietenii nostri.Un tort tot am sa-i fac sa simta ca e ziua lui.

De revelion i-am spus lui Basse ca e ziua tuturor asa ca toti oamenii implinesc ani.
De ziua lui mi-a facut o lista mai mare decit cea pt Mos Craciun.

In plan personal as vrea sa-mi schimb cite ceva,sper sa reusesc cu ce mi-am propus,adica sa imi aprofundez studiile,sa vedem daca voi fi admisa de la toamna,pina atunci imi complectez punctele de care am nevoie

Multumim tuturor pt urari pt vizite pe blog si pt ca ne cititi cu drag.

2 comentarii:

Svea spunea...

Să ţi se îmdeplinească tot ce ţi-ai propus şi să-l sărbătoreşti cu multă veselie şi bucurie şi pe Basse! Abia aştept poze de la eveniment şi cu tortul, bineînţeles!
Multe bucurii, sănătate, fericire şi belşug în noul an!
Pupici mulţi!

aripi de inger spunea...

La multi ani fericiti!si anul ce a venit sa va aduca multe bucurii si sanatate.