duminică, 27 decembrie 2009

A trecut si Craciunul,parca nici nu a fost,poate de aia ca am lucrat si n-am apucat sa stam prea mult impreuna.Parca nu mai e ce-a fost.Am inceput sa fac si bilantul si nu-mi place cum arata dupa ce trag linie.

Am mincat multe bomboane de ciocolata la munca si acuma nici nu mai vreau sa le vad.Le-am ascuns prin toate dulapurile,or fi bune dupa anul nou.
Am facut si Tiramisu,am mincat doar eu din el o data

Imi framint creierii cu meniul pt ziua lu Basse,o sa facem la inceput doar noi astia mari,caci copii de la gradi ii invit dupa 11 ianuarie cind incepe gradinita.

Astept musafirii,sper sa aduca un suflu cald si vesel cu ei de Romania:)Mai sint doua saptamini..
De anul nou muncesc din nou asa ca vom sarbatorii si noi ca si ospatarii pe la mijlocul lui ianuarie:).Nici nu ma grabesc sa despodopesc brazii,vor sta pina prin februarie..sa ma lumineze un pic casa.

Niciun comentariu: