marți, 29 decembrie 2009

Romano-suedeze
Am zis sa-l testez pe Basse si sa-l invat o poezie pe romaneste.Stiti poezia aia cu:

"Cutzu cutzu na Grivei
Mamaliga daca vrei
Daca nu o bag in cos
Si-o dau miine la cococs."

Si varianta lui Basse era:

Cusu cusu na Grivei
Mamaliga i säng
Daca nu o pun un cos
Si-o dau miine un cocos.

Si ma tot chinuiam sa inteleg de ce zice el mamaliga i säng ca io nu vedeam nici o legatura.Dupa ce mi-am dat seama ca la el mamaliga nu e mamaliga ci e cele doua cuvinte in suedeza mamma liga adica mama sta intinsa si continuarea era i säng,adica in pat.

Basse uraste mamaliga nu o maninca nici in ruptul capului deci nu stie cam ce poate fi aia dar m-am distrat copios cu mamaliga lui din pat.

3 comentarii:

Svea spunea...

DEMENŢIAL! Am râs copios!!! :))

Anonim spunea...

Frumoasa interpretare. Felicitari lui Basse.

Ninulescu spunea...

Va doresc La multi, multi ani intregii familii si un an nou fericit !