joi, 8 ianuarie 2009

Pannacotta


La mine la serviciu,din nou,un desert luxos,foarte gustos si foarte apreciat e Pannacotta.O specialitate italiana care a cucerit inimile suedezilor.
Eu tot le-am auzit pe colege ca au facut desert pannacotta,pannacotta in sus pannacotta in jos si mi-am luat inima in dinti si am cautat o reteta pe internet.Reteta e foarte simpla,ingrediente putine si ieftine si un desert delicios cu care poti rapii inimile invitatilor..
Nu am facut pannacotta,dar am luat de-a gata de la market si chiar ca e o minunatie..

Pun aici reteta clasica care se poate combina cu multe..

2 foi de gelatina
5 dl frisca lichida si nu prea grasa
1/2 zahar
1 lingurita zahar vanilat

Se pun foile de gelatina in apa.Frisca si zaharul se fierb.Se ia vasul de pe foc se stoarce gelatine si se amesteca cu frisca si zaharul fiert.Se adauga lingurita de zahar vanilat.Se toarna in pahara frumoase si se da la rece cel putin 3 ore.Se orneaza cu fructe de padure sau orice fel de fructe acrisoare sau sosuri de fructe..

Pofta buna

Niciun comentariu: