joi, 15 ianuarie 2009

Cu ccc carisma

Am pe sectie 2 pacienti cu carisma.Au venit ieri amindoi.Unul are 100 de ani,implineste luna viitoare,celalalt jumatatea virstei mosului.Amindoi au facut vilva si furori printre colegi si colege si medici.
Primul pt ca are 100 de ani si inca se tine bine.Merge,vorbeste,aude nu e senil si se descurca singur.Adica locuieste singur..Tori colegii si doctorii au venit sa-l vada,caci nu vezi in fiecare zii un om de 100 de ani.
Al 2-lea pt ca nu-si arata virsta.E tatuat,are cercel de aur in nara stinga si e musculos.Am avut norocul sa fie pacientul meu.Ieri trebuia sa-i pun perfuzie si s-a tinguit ca un copil,ca el nu vrea ca nu-i trebuie perfuzie.Am zis ca nu discutam nenea doctor a zis perfuzie deci eu ma execut.Azi trebuia sa-i iau singe la fel,ca doare ca poate nu trebuie.M-a pus sa-i promit ca nu-l intep intr-o anumita vena ca data trecuta cind i-au luat singe de acolo l-a durut.I-am zis ca-s din Transilvania si ruda cu Dracula si simt de unde pot scoate singe:))Te si pufneste risul sa vezi ditamai barbatul de 2 pe 2 comportindu-se ca un copil.Colegele solo ii tot dadeau tircoale.Dar pe linga fizic mai avea si carisma si era si inteligent.Stia sa vorbeasca cu orice si despre orice,fermeca.Si pe linga toate astea era student la stiinte economice.
Pe mine m-a stressat,vroia sa fie facute toate in 2 timpi si 3 miscari,era foarte grabit.I-am zis ca daca se stresseaza si se grabeste nu-i mai scade tensiunea si poate iar vine la spital.
O faza tare haioasa a fost cind o babuta avea premergator si dupa ce a stat de vorba cu pacientul tinar a plecat sprintena fara ustensila:)).La mijlocul drumului si-a adus aminte de premergator si i-a zis pacientului ca el e de vina.

CAm astea au fost stirile pe saptamina asta.Si o gramada de dureri de cap care nu ma trec

7 comentarii:

Andreea Demirgian spunea...

Mai povesteste!

salmi spunea...

Mi-ai inveselit seara Florina!

alina spunea...

Partea frumoasă a meseriei, nu? :)

Anonim spunea...

Frumoase randuri...

mamica de Sebastian spunea...

@Ada in curind nu voi mai avea ce sa scriu:(

@Miha ma bucur mult

@alina si Joalex imi iubesc meseria mult.

Anonim spunea...

hahaha!superb espisodul!doar ca eu la premergator i-as zice post-mergator;-)...bietii batrani...

mamica de Sebastian spunea...

@Lumi nu stiam cum sa-l traduc in romaneste premergatorul ala,eu l-am invatat direct in suedeza.Asa e bietii batrini..