luni, 10 noiembrie 2008

Scrisoare de octombrie

Am primit scrisoare de la gradinita cu ce au facut luna trecuta:)

Luna octombrie a trecut si e cu adevarat toamna.

Mosul toamna a fost la noi in vizita si ne-a servit cu pere delicioase.A avut o scrisoare de la padurea Olle.In scrisoare zicea ca padurea Olle vrea sa fie invitat la gradinita.Saptamina ce a urmat cind am fost la scorbura bradului i-am lasat padurii Olle o scrisoare prin care il invitam la noi.

La scorbura bradului am asculat o poveste si am citit o rima despre un arici.Am cules frunze si am facut tablouri frumoase.Am cules si niste fructe de padure din care am facut inele,bratari si o coroana.

La lectiile de matematica am vorbit despre cifra zero si unu.Am ascultat povestea cifrei zero si am citit rime despre cifre.Am vorbit despre diferite forme geometrice,despre cum arata.

La gimnastica am facut diferite exercitii printre care exercitii de relaxare

Am incheiat luna octombrie cu petrecere.Am dansat si am jucat diferite jocuri.Padurea Olle a venit la noi si ne-a dat la fiecare cite un reflectorizant.De la noi a primit inele,bratari si coroana,pt el si padurea Märta(banuiesc ca nevasta-sa).S-a bucurat si i-au placut.Am mincat pop korn si prajitura cu morcovi.

Au serbare de Santa Lucia pe 9 decembrie:)

Gata.

Niciun comentariu: