miercuri, 16 iulie 2008

Plomba

Ieri pe linga nervii aferenti pe care ii aveam,cind am ajuns la munca,dupa ce mi-am citit jurnalele pacientilor,m-am dus sa beau un capuccino...Zis si facut,mi-am luat o cana,am luat o banana si 3 caramele,ca o colega termina-se,adica se muta in alt orash si asa e traditia,sa ne cinsteasca cu ceva.
Deci cu bunatatile in fata mea incep sa-mi maninc banana,sa sorb din licoare si sa-mi mestec caramelele.Si nu stiu cum fac si dau cu limba,incremenesc.Plomba a disparut.Acu nu stiu daca am inghitit.o sau am aruncat-o la cosul de gunoi cu guma de mestecat.Cert e ca ma cam doare si ca am ditamai craterul la masea
Colact peste popaza toate astea s-au intimplat inante de concediu,in concediul oamenilor muncitor,adica a dentistilori,cind toti sint plecati prin vacante insorite..
Am sunat la policlinica,merg saptamina viitoare sa vada ce si cum,alti bani alta distractie.Ma costa pe putin vreo 300 de euro
S-a dus draqu vacanta mea la Greci....

Niciun comentariu: