miercuri, 30 iulie 2008

Noutati

Daca tot sintem in vacanta(unii)am reusit si noi sa scapam de pampers pe timp de zii,am reusit si performanta sa facem kaka la wc,caci pina acu faceam pe noi:))
Eu sint stressata,mai am o saptamina pina vine sefu din concediu si mai am inca 3 saptamini pina plec eu in concediu,a 2-a parte.
Am emotii caci o data cu venirea sefului vor venii si vestile,pozitive sau negative.Imi expira contractul de munca pe 31 august asa ca nu stiu daca voi mai merge de la 1 septembrie la munca sau voi petrece concediul cautind de munca...Oricum de foame nu mor,un loc gasesc si eu,in cel mai rau caz ma intorc la casa de batrini...
Deci planuri prea mari de vacanta nu-mi fac,nu cred ca vom mai merge undeva,asta e,poate la anu
Plus ca maseaua scoasa acu o saptamina aproape,adica locul ma doare,zici ca-s drogata,iau Ipren si Brufen tot la 4-6 ore,colegele se uita deja kiorish la mine si ma trimite din nou la dentist,se poate sa fie infectat locul..
Colac peste pupaza acu cind scriu am niste ameteli de zici ca am baut toata noaptea..

Niciun comentariu: