marți, 14 iunie 2011

Mda...si tocmai am venit de pe terasa unde,harnica cum sunt,am intins niste rufe la uscat.Si m-a lovit..mai intii vantul rece...si apoi lipsa de caldura.Si cica se apropie la noi mijlocul verii...Care vara?...A da..vara suedeza.Am avut cateva zile CANICULARE...si ne-am plans toti...ca e prea cald...ca ne moleseste...ca nu putem gandi..ca actionam cu incetinitorul..ca suntem obositi.Si ce ne-am mai inviorat cand gradele de 25 grade au scazut brusc si abrupt la 14 grade.Asa da...sa mai tot simti vara suedeza..

2 comentarii:

Dan spunea...

Pentru mine mai bine racoare decât canicula!

ghiocel07 spunea...

Si eu care credeam ca in Suedia este foarte cald...Cand am fost la Malmo era o caldura insuportabila, chiar vroiam putina racoare. Acum si la noi s-a stricat vremea. Ieri am fost pr Transalpina (vezi pe blog) si am avut variatii de temperatura de la 28 la 14 grade.