marți, 7 decembrie 2010

Asa si deci 2 zile libere cu Basse..pe capul meu..care are idei din ce in ce mai ciudate..Dupa ce ma face foc si para sa impodobesc casa cu perdele si lumini..credeam ca am scapat.Da de unde..De vineri gura nu-i mai tace..decit sa impodobeasca bradu..Si l-am tot dus cu zaharelul ca miine ca poimiine si ieri n-am mai scapat.L-am impodobit pe cel verde de sus.A fost prima data cind am impodobit bradul cu Basse.Pina acum i-am facut eu surpriza sa-l impodobesc si cind se trezea era frumos acolo.Azi mi-am adus aminte ca l-am impodobit doar pe jumate..Adica fara lumini si beteala..Deh daca nu au fost in sac..am uitat.O sa-l bibilesc azi.Daca nu uit.

Ieri Basse m-a ajutat la curatenie..deh tot in lipsa de altceva...ca tati de Basse a fost harnica si a dat el zapada de dimineata.Da tot nu am scapat de zapada..creste ca si fat frumos.Tulai Doamne mult mai este pina la primavara!!
Asa si ieri am facut curat in toata casa de 2 ori..Adica o data BAsse si pe urma eu.

Azi dimineata a venit cu idei sa impodobim si bradul alb de jos.Si am zis disperata si hotarita un NUUUUUUUUUUUUUUU..Ajunge ala de sus deocamdata.

Nu stiu ce se intimpla..dar e singurul an cind Sarbatorile ma lasa rece.Or fi batrinetile??

Asa si Basse v-a primi cel mai frumos cadou de Craciun.Vine bunu-sau si tata meu la noi..Pina prin primavara..

Ieri trebuia sa facem si niste muffins cu ciocolata..dar le-am aminat pt azi..Trebuie sa avem si azi ceva activitate..

Niciun comentariu: