duminică, 28 noiembrie 2010




Mda..si e duminica azi..sint libera si e o vreme de iti vine sa stai la gura sobei.Cum i-am promis lu Basse ca ma duc sa-l vad la scoala de Hokey.Am un baiat incapatinat ca mine si foarte descurcaret.Adica merge bine si ii place nu se da batut chiar daca ia trinte foarte dese.Deh e a 2-a oara pe ghiata.
Io am facut turturi o ora jumate la patinoar..desi am fost echipata pina in dinti.Dar e un prilej sa cunosc alti oameni si alti copii

In rest..ca si pina acuma..ne inzapezim.Ninge mult si e frig..Zapada de juma de metru si mie deja imi vine sa pling..ca pina in aprilie Doamne mult mai este.Daca anul trecut eram incintata de iarna aia frumoasa anu asta mi-e lehamite.Am vrut sa mergem la cumparaturi..dar am zis ca nu ne riscam.Drumurile sint foarte inzapezite..Masinili de curatat nu mai fac fata la cita zapada e...

Face cineva schimb cu noi.Io vreau plaja,palmieri si soare.

Asa ca m-am luat cu depresiile meteo si am uitat sa spun ca e primul advent azi.Se impodobeste casa de sarbatori..Luminite in geam si perdele si alte minuni de craciun prin casa.EU am avut energie doar de luminite.Miine sper sa-mi gasesc un pic de chef sa cald perdelele si fetele de masa.
BAsse vroia sa impodobim brazii dar eu zic ca e prea devreme..Pe la mijlocul lui decembrie..sa nu ne plictisim prea tare de ei.

6 comentarii:

KaBea spunea...

Pentru cei care duc dorul la zapada e foarte frumos,dar probabil ca ti se ia la un moment dat.As face schimb,dar n-am nici plaja,nici palmier decat vreo 3 in devenire in ghiveci(daca te multumesti cu ei),iar soare mai e din cand in cand.Te pupam cu drag si asteptam noutati chiar si vechi,hi,hi.

angi spunea...

Chiar de nu-ti dai seama ,deja la tine se simte miros de sarbatoare.
Si prin Bihor e frig.Zapada n-avem inca,dar nici nu prea o astept:),as vrea si eu plaja ,soare,apa...

Poppy spunea...

Hockey este un hobby foarte frumos pentru copii. Si e si foarte sanatos, ii invata pe micuti sa fie sociali si sa lucreze in echipa. Iar daca ii mai si place poate chiar face o pasiune din asta!
Sa il faci Djurgårdare! :)
Noi mergem destul de des la meciuri din Eliteserien si in pauzele de 20 de minute ii scoate pe gheata pe astia micii pentru vreo 10 minute. Si sunt incredibil de draguti si simpatici, cu costumele lor de hockey si cum incearca sa ajunga la puc :P Arata de parca sunt niste casti mari cu patine de gheata ca in desenele animate :)
Iar daca da unul dintre ei gol e bucurie mare, tot stadionul de 8000 de oameni ii aplauda si ei sunt foarte bucurosi si ridica crosa in sus in semn de multumire ca aia mari :) E o placere sa te uíti la ei!

floridecamp spunea...

la noi viscoleste si ninge de nu vezi in fata.sa ne inarmam cu rabdare pana in aprilie....

salmi spunea...

Bafta multa micutului hockeist!
Pupici din acelasi Pol Nord inzapezit si inghetat! :))

mamica de Sebastian spunea...

@beatrice suna promitator si asa:))

@Angi e prea devreme in noiembrie miros de sarbatoare.

@DA Poppy imi doresc sa devina un hockeyst cunscut..dar nu eu hotarasc asta.Oricum e un sport care i se potriveste

@Floridecimp te compatimesc:)

@Miha multumim..trimitem si noi pupici fierbinti:)