miercuri, 19 august 2009

Am niste dureri de cap de citeva zile de nu stiu ce sa mai fac.Beau la apa si tot degeaba.Sigur de la oboseala

In casa miroase dumnezeieste a piine proaspata si eu ma lupt cu dieta,dar cred ca degeaba.La mine toate dietele culmineaza dupa 3 zile.Viata e prea scurta si prea trista sa mai aiba loc si dietele...

Basse de azi dimineata stranuta din 5 in 5 minute.Deocamdata nu are febra dar e ragusit.Miine vroiam sa mergem la Circ.Un circ mai de doamne ajuta .Sper ca vrajitoarea de febra sa ne ocoleasca.
Luni incepe si el gradinita.Toata vara a stat acasa,am reusit sa-l duc doar pe Öland.Sper totusi sa am timp sa-l mai duc si in alta parte.

Am in plan si in cap o mie de proiecte.As vrea sa mai invat ceva,dar nu stiu ce.Sa ma specializez.Deocamdata nu m-am hotarit.
Cu sofatul deocamdata stationez.Nu am primit autorizatia si nu ma aventurez sa ies fara ea.Dureaza cam 3 saptamini sa ajunga autorizatia,mai am de asteptat o saptamina jumate.

Niciun comentariu: