miercuri, 30 aprilie 2008

Esti tu printesa Fiona?

Stateam cu Base afara pe terasa si ne uitam la tati cum munceste:)).Eu cu okii roshii si nasul curgind,-ma pocnit alergia de primavara,nu stiam cum sa-l bag in casa pe Base,ca nu mai rezistam afara...el nici gind sa se execute..
Si cum stateam noi la povesti ma intreaba dintr-o data,pe suedeza bineinteles,esti tu printesa Fiona?
Am ramas afish,am crezut ca nu aud bine,si l-am pus sa repede de citeva ori,bine ca are rabdare sa explice la prosti:))
Si imi punea aceeasi inrebare:Esti tu printesa Fiona?
Si i-am zis ca printesa nu-s dar stiu ca seaman cu printesa Fiona,aia grasa ce s-a maritat cu Shrek
De cite ori vede filmul si apare printesa Fiona la orizont striga mama:))Deci mama seamana cu printesa Fiona sau invers:))
Oricum stiu ca pt Base sint cea mai frumoasa de pe pamint si ca ma considera printesa:))

Niciun comentariu: