marți, 5 februarie 2008

Trimis: 18/10/2007 12:38 Titlul subiectului: Base

Base e prescurtarea de la Sebastian De cind am aflat ca sint gravida mi-am dorit un baietel,si am primit un baietel exact cu mi-l doream ,frumos ,cuminte si sanatos Acu a crescut are 2 ani jumate,si a inceput sa vorbeasca si sa ne uimeasca in fiecare zii Noi ii ziceam Sebi dar el nu vroia sa zica Sebi pt ca la gradinita copii ii zic Base,si asa a ramas-Base Imi e dor de el cind nu e acasa,sau cind nu sint eu acasa,la munca si pe drum ma tot gindesc la el si ce nazbitii face Intr-o zii tati repara teava in baie si ea pe burta pe jos si Base a mers la el si l-a cautat in kiloti de Bais-kaka,am ris de ne-am prapadit La gradi ii place mult,are o gramada de prieteni dintre care Melker,Tove,Elias,Ibrahim si Elin,pe astia ii pomeneste zilnic CInd sint eu acasa libera,nu vrea pe nimeni decit pe mine:ieri a vrut Bunu sa mearga afara cu el,dar a zis ca mami merge,Bunu sta acasa si doarme,bineinteles ca a zis in suedeza Cind ne-am intors,pe drum mi-a zis ca vrea sa äta glass-sa manince inghetata.L-am intrebat ce face Bunu si a zis ca maninca si Bunu inghetata Am ajuns acasa is i-am dat inghetata si a trebuit sa scot un bol si pt Bunu.. Ii place sa se uite la dvd-filme,are un film favorit,Jonsons Liga si Shrek 1,deja le stiu pe derost Cind sintem acasa vrea filmul cu bilu-masina si cu popi-copii,sau shrek Ii plac mult si avioanele,la care le zice toter-helikopter si toate merg la Moheda,un orashel de linga noi care are scoala de pilotaj si avioane si tati l-a dus o data la Moheda Ieri am fost la bilbioteka sa-mi skimb cartile si a luat si el un kuk-bok-carte si a inceput sa citeasca,pappa kommer sen-adica tata vine mai tirziu si citea ca o moara stricata Revin

Un comentariu:

disa spunea...

si eu am 2 baieti. Mari. Mi-am dorit sa fie fete, dar n-a fost sa fie. Acum am 2 nurori, pe care le iubesc mult.